fredag 27. august 2010

Permisjonstiden er slutt

JAJA nå har det gått ett år siden jeg jobbet siste. Da er det på tide at jeg kommer meg på jobb igjen. I dag var siste dag med ferie, permisjonen min var egentlig slutt 22.juli. Jeg må si jeg har hatt ett flott år, en tøff start men etter ett par mnd var formen til mor fin igjen. Ikke alltid lett når man mister så mye blod at blodprosenten er på 6 noen timer etter fødsel.

I løpet av permisjonen har jeg fått dilla på søm og som bloggen viser så har jeg lagd en god del ting. Har til og med opprettet butikk med de tingene jeg lager. Det hadde jeg ikke trodd, men hvorfor ikke. Nå må jeg bare krysse fingrene for at jeg klarer å fortsette. Vet i alle fall en ting at jeg skal opprettholde mine hobby/skravlekvelder med damene fra barnehagen. En herlig gjeng med damer som skravler hull i hodet på hverandre. Takker dere alle for den tiden vi har hatt. Morsomt at så mange av oss har vært hjemme med barn nr 2 samtidig.

Ønsker alle en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar