søndag 7. august 2011

Lilla ugler

Jeg skulle liksom være veldig effektiv og få sydd masse denne helgen men jeg kom ikke i gang i går kveld og heller ikke i dag. Allikevel har jeg klart å få til ett skjørt i str 2 år. Denne skal selges på markedet 3.sept på Rodeløkka velhus.

Det er min 2 åring som skulle stå stille for at jeg skulle få tatt ett bilde men det var ikke enkelt gitt. Det ble med andre ord som det ble, men de som kommer på markedet får se at skjørtet er enda finere i virkeligheten enn på bilde.

3 kommentarer:

  1. Så nydelig skjørt.
    Ikke lett å ta bilde av ei som ikke kan stå stile.
    Så spennende med marked.
    Du må ha lykke til.

    SvarSlett
  2. Takk Trine. Tror jeg tok 10 bilder så da ga jeg opp til slutt. Det ble som det ble

    SvarSlett
  3. Hei Ann Kristin, tusen takk for hilsen på bloggen min.

    Dette var et flott skjørt! Spennende med marked på Rodeløkka. Det må jeg prøve få med meg!

    SvarSlett