By:AK
Hjemmelagde klær og tilbehør
lørdag 3. april 2010
Ibens bursdagsgave
Det var mange som likte den første kjolen jeg sydde så da har jeg satt i gang produksjon. Mange småjenter som har bursdag i disse dager. Dette var utgaven som Iben fikk, sammen med matchene veske.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar