mandag 10. januar 2011

Utfordring!

Hmm jeg har mottatt en utfordring fra Miriam om å svare på disse fire spørsmålene. Så da er det bare å sett i gang. Siden jeg i dag er hjemme med sykt barn igjen så sitter jeg jo på nettet for å kikke på blogger, fb, få kreative tanker osv.

1. Fire tv-programmer jeg ser på: Greys Anatomy, One tree hill, home and away (når jeg har vært i permisjon og er hjemme med syke barn), Hotel cesar (dessverre - kommer liksom ikke ut av det)
2. Fire ting jeg har gjort i dag: vært på nettet (fb og blogger om og om igjen), passet på sykt barn, jobbet litt og spist is
3. Fire ting på min ønskeliste: Mer fritid (alene med gubben), bil som er vedlikeholdsfri, huset ferdig, friske barn
4. Fire ting jeg liker dårlig: å kjede meg, personer som ikke tar ansvar for egne handlinger, at vi ikke er flinke til å holde huset ryddig, at jeg aldri får trent

Kunne lagt ut så mange bilder av fine prosjekter. Synes alle bloggerne jeg følger lager så masse fint. En inspirasjon til å gjøre nye ting.

Sender denne utfordringen videre til Turid, Eirin, Kakle og Petunika

Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar