søndag 3. juli 2011

Rosa dans

Synes det var gøy å sy noe nytt i går så jeg har tatt fatt maskinen i kveld også. Jill ønsket jeg hadde noe i rosa så denne er til deg. Gi meg lyd om du vil kjøpe den. Den er uansett til salgs, 250 kr, str 2 år.



Hadde ikke så mye rosa egentlig men disse to passet fint sammen og jeg hadde akkurat nok stoff (godt det ikke var i str 4 år for å si det sånn). Synes sammensetningen er herlig, liker brun og rosa sammen. Bildet er tatt ute i halvmørket nå så jeg kan si at jeg synes den ser finere ut i virkeligheten. Lyset ble litt dårlig og derfor blits.






5 kommentarer:

  1. den vil jeg ha, reiser til norge i morgen, så da kan du sende den til meg der :) har du en mailadresse?

    SvarSlett
  2. du kan maile meg på akschjelderup@hotmail.com

    SvarSlett
  3. da kom kjolen i posten idag og den er kjempefin!! Skikkelig fornøyd og tror det blir en perfekt gave :)

    SvarSlett