lørdag 21. januar 2012

VM lue fra 2009 - give away premie

Jeg hadde jo en jul og nyttårs give away. Vinneren ble trukket tidligere i januar og nå er premien klar. Premien ble det jeg hadde på pinnene på det tidspunktet. Nemlig VM luen fra 2009 som jeg hadde funnet på en annen blogg. Synes luen ble fin og det kan nok hende det blir flere slike etter hvert.

For at jeg skulle få tatt bilder av lua måtte det bli en modell som var litt i det yngste laget. Av den grunn ser den veldig stor ut men passer perfekt til ett voksent hodet.





Så må jeg selvfølgelig vise at jeg har fått meg nøste maskin. Bestilte en på ebay for en stund tilbake og rett før jul fikk jeg også ett hespetre. Det har vært dypt savnet men nå er det altså på plass. Bilde er av dårlig kvalitet men det viser jo hvor fine nøstene blir ved bruk av nøstemaskinen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar