For ett år tilbake falt jeg pladask for den
enkle vesten til Pickles. Jeg var innom lagersalget deres og fant frem ett herlig garn i fargen lavendel. I sommer startet jeg på str 2 år til min miste datter som ikke var fylt 2 ennå. Når den var ferdig synes jeg den ble for liten så den fikk heller min niese i julegave. Deretter startet jeg på str 5-6 år for min eldste datter, det var mer garn igjen så jeg strikket en til i str 3 år. De har nå ligget ett par mnd i påvente av at jeg skulle feste tråder og sy i knapper. Her om dagen fikk jeg endelig ånden over meg til å gjøre det. Vestene ser herlig ut og jentene ble superfornøyde. Begge ville bruke dem dagen etter.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar