torsdag 29. juli 2010

Rydding av stoffer og andre ting

I dag har jeg hatt den store ryddedagen av stoffene mine. Har sortert dem i farger, brettet pent og klippet bort masse tråder. Resultatet ble 8 esker med stoffer. Det var mer enn jeg regnet med. Eskene er 25x35x45 så det er plass til en del stoffer i dem. Nå er det bare å komme i gang med å sy alle tingene jeg ønsker å lage til meg selv, jentene mine og det jeg skal selge.

Ellers rydder jeg også i andre syting. Har sortert knapper, silkebånd, skråbånd, verktøy osv. Deilig å få litt orden. Rydder også på mellomrommet der jeg en gang tenkte jeg skulle sette alle sakene. Grunnet badbygging står vaskemaskin og tørketrommel litt i veien men det hjelper sakte men sikkert når alt annet også er ryddet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar