søndag 3. april 2011

Mottatt award og gave på vandring

For noen dager tilbake så fikk jeg en pakke i posten fra Trinepinesin da jeg ble med på Gaver på vandring. Jeg fikk 3 fine gaver, en notatbok, et heklet sjal og en heklet nøkkelring. Jeg har tidligere ett innlegg hvor man kan melde sin interesse for å være med på denne leken. Let igjennom bloggen så kommer du nok til den... Ellers har jeg altså mottatt en award for fin blogg. Det var jo uventet men veldig hyggelig. Takker for det "lammelåret". Utfordringen nå er å finne på 8 punkter som dere ikke vet så godt om meg.

  1. begynte å sy for litt over ett år siden

  2. har strikket siden jeg gikk på barneskolen

  3. bodd i Oslo siden 1996

  4. har alt for masse stoffer liggende....

  5. ikke kommet i gang med overlock maskinen

  6. elsker å se på tv

  7. har hobby/skravlekveld hver 14.dag

  8. elsker jobben min
Så skal den gå til 8 nye blogger;

  1. Miriams hobbykrok

  2. Utfordringsbloggen Strikkere

  3. Enelskaos

  4. Petunika

  5. Kakle

  6. Turids hobbyblogg

  7. G-Annettes kreativiteter

  8. Handmade Vibeke
God søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar