søndag 10. april 2011

Siste tids prosjekter



Det står litt stille på hobby fronten. Mange tanker og ideer om hva jeg har lyst til å gjøre men foreløpig har det blitt med det. Har vel og merke gjort noe litt på bussen til og fra jobb.


2 stk blå kluter i forskjellig mønster



Så en lilla klut



Som variasjon har jeg prøvd å strikke en gryteklut. Jeg har da brukt dobbelt garn. Om den ikke klarer å holde varmen unna så få det bli en vanlig klut. Har kun strikket en siden det er en prøve.




Til slutt har jeg strikket ett sjal til meg selv. Det er strikket i lilla Hubo garn (tror jeg det het). Strikket ett garn med økning på en side annenhver gang. Når garnet var brukt opp felte jeg av annen hver på neste nøste.


2 kommentarer:

  1. Så flott sjal:), og kluter.
    Jeg har heklet noen kluter i det siste jeg og.
    Fant ut at det var greit å holde på med når jeg ser på Farmen:)
    Må jo utnytte den tida jeg har...
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Veldig greit å strikke kluter mens man busser. Ligger noe til deg i bloggen min :)

    SvarSlett