onsdag 21. april 2010

Status pr april

Ble inspirert av Eirin (enelskaos.blogspot.com) til å lage en statusliste over prosjekter som er påbegynt, ønskeliste og to do liste.

Påbegynte prosjekter;
- Sennepsgul strikkekjole med seler. Påbegynt november 2007 i str 2 år - Signe er nå 3 år - tror nok det blir en kjole til Nora - mangler bare 1,5 sele.
- Blå ullgenser i str 4 år. Påbegynt i februar men skal bli ferdig til høsten. Enkel genser for å ha i barnehagen.
- Lys grønn kasmirulljakke mangler knapper. Jakken er brukt men uten knapper. Må gjøre det til Nora er stor nok til å bruke den til høsten
- Leggkort bukse til meg. Buksen er sydd sammen men mangler vaffelsøm. Dette har jeg aldri gjort før men håper Claudia kan hjelpe meg på mandag
- Storesøstergave til Amalie. Stoffet er klippet ut - håper jeg får sydd den sammen i morgen på sydag med Kari.

To do list;
- Hemmelig prosjekt
- Sommerklær til Nora
- Helbuksedrakt til Signe
- To stk tunika til meg selv
- Spencerkjole til meg selv

Ønskeliste;
- Mariuskjole
- Rød romantisk strikkejakke med lue til Signe

Vi får se hvordan ukene går. Får jeg begynner på flere strikkeprosjekter bør jeg bli ferdig med de jeg allerede har påbegynt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar