mandag 30. mai 2011

Blomstrende sommerlett


Endelig er jeg kommet i gang igjen. Denne uken skal jeg kose meg med alene tid på dagen. Håper det blir en god del sying. Synes jeg har kommet godt i gang. Først levert jentene i barnehagen, så tatt en lang kaffe sammen med venner på kafe (akkurat som i barseltiden) før jeg vente hjem for å finne frem symaskinen.


Jeg har lenge hatt en plan om at jeg ville sy en kjole til hver av jentene i marimekko (gul/grønn kombinasjon). Tenkte jeg skulle bruke det samme mønsteret som jeg har brukt i alle de andre sommerlette kjolene jeg har sydd men denne gangen skulle det kun være ett mønsteret stoff (ikke ensfarget nedre del). Med overlock maskin sparte jeg masse tid... Endelig har jeg kunnet ta den i bruk etter kurs/opplæring. På 2 timer ble jeg altså ferdig med begge kjolene. HURRA


3 kommentarer:

  1. Så fine kjoler i herlig farger!!
    Vi venter på sol og varme!!

    SvarSlett
  2. Så flotte kjoler, sommerlige og friske!

    SvarSlett
  3. Lette og fine kjoler. Veldig fint presentert!

    SvarSlett