torsdag 26. mai 2011

Enkel vest

Har forelsket meg i den enkel vesten fra Pickles. Har nå strikket den i lavendel. Denne er strikket i str 2 år. Synes den er litt for liten til min snart 2 åring. Må derfor strikke en til i str 3 år til henne. Ellers er jeg godt i gang med den samme vesten og fargen til storesøster i str 5-6 år.



Skjønner godt at de kaller det en enkel vest. Tror de fleste som kan strikke rett og vrang skal få til denne. Siden den strikkes på pinne 5,5 går det også rasende fort. Må nok strikke flere av denne. Fin gave å gi bort.

4 kommentarer:

  1. Kjempefin vest.
    Så flink du er:)

    SvarSlett
  2. Så fin den ble :)
    Jammen meg gått fort, tenk at du er ferdig allerede, ikke dårlig,hehe.... (måtte bare pga den gule kjolen,hihi..).
    Tror jeg skal prøve meg på en sånn vest jeg også når armene er klar for litt strikking igjen.

    SvarSlett