onsdag 25. mai 2011

ENDELIG!!!!


I dag fikk jeg en utfordring fra en kollega som lenge har ventet på at jeg skal bli ferdig men en spesiell kjole. Endelig er resultatet her.

Nå er jeg altså endelig ferdig med en strikke kjole jeg lenge har holdt på med. Startet vel for 2,5 år siden, nesten 3. Dette skulle bli en kjole til min datter når hun var 2, nå er hun 4,5. Godt jeg fikk en datter til som nå kan bruke den. Kjolen er strikket på pinne 2,5 i Alpacca. Jeg ble så lei av å strikke den så det var ett mareritt å ta den opp mellom hver økt. Siste 1,5 årene har jeg vel bare hatt igjen selene. En rett en vrang, huff så kjedelig.

Liker veldig godt kjolen så nå håper jeg den passer til høsten. Det er vel ikke særlig å gå med denne nå. Men prøve den må jeg nok.

5 kommentarer:

  1. Kjempefin! Nå må jeg bare finne en overraskelse til deg;-)

    SvarSlett
  2. Og det var jaggu på tide!

    SvarSlett
  3. Den ble kjempefin!
    Er det mulig å få vite hvilken oppskrift du har brukt? :)

    SvarSlett
  4. Oj, ja men resultatet var fint!!
    Gratulerer med bok!!

    SvarSlett
  5. Miriam; jeg kan sende deg en kopi om en ukes tid. Har fri fra jobb til uken

    SvarSlett