mandag 2. mai 2011

Trekning av give away

Da har jeg vært en tur i Køben. Fantastisk tur, herlig vær, herlig gjeng og herlig shopping. Var kun innom en stoff butikk, Stof2000. Tror dessverre den filialen jeg var innom må ha vært fabrikk utsalg for den var virkelig rotete og fullstendig kaos. Jeg fikk allikevel kjøpt med meg noen godsaker. Ellers var det jo mange småbutikker rundt omkring som jeg fikk med meg litt av hvert fra. Jeg har derfor samlet sammen en forundringspakke til den heldige vinneren som ble lodd nr 60



Denne gangen var det Turid som vant. Gratulere så masse!

3 kommentarer:

  1. Meg??? Ojojoj! Hurra!!! det var en fin overraskelse på mandagsmorgenen. Du skal få slippe å sende i posten;-)

    SvarSlett
  2. Ja den kan vel stå på kontoret ditt når du kommer tilbake på jobb neste uke. Kos deg den siste uken i permisjon

    SvarSlett
  3. Gratulerer såååå myyye!!!! *litt misunnelig*

    SvarSlett